zondag 15 december 2013

Wat er zo leuk is aan kerst


Sinterklaas is afgelopen, dat betekent dus dat kerst eraan komt .
Op 25 & 26 december is het zover .
De aller gezelligste dagen van het jaar .
Maar waarom vind ik dat eigenlijk zo ?
Lees dan snel verder >>


Als eerste kun je natuurlijk geen kerstboom missen bij kerst .
De kertdecoratie, zoals de kerstballen, slingers en lichten maken een super gezellig sfeer .
De decoratie kun je jouw smaak aan toevoegen om het super leuk te maken .
Dit jaar wil ik ook graag zelf kerstballen versieren en ophangen in mijn kerstboom .
Ook hang ik dan kerstbal-chocolade in de boom . 
Dat kun je vaak halen bij de dichtbijzijnde supermarkt .

Als tweede vind ik de kaarsjes altijd zo leuk .
We steken dan een heleboel kaarsen aan .
Mijn favorieten zijn geurkaarsen, ze geven een leuke sfeer en je kamer ruikt nog eens super lekker .
Elke keer als ik langs de Ikea kom, dan haal ik daar wel een wat kaarsen .


Dan nog het sneeuw. Het is altijd super leuk als het sneeuwt. Maar er zitten wel een heleboel nadelen achter. Het is bijvoorbeeld super koud. Maar dat betekent dan wel dat warme chocolademelk onmisbaar is deze winter .

Maar het allergezelligst vindt ik toch wel de lichtjes en decoraties van de kerstbomen .
Daarom ben ik van plan om allemaal lichtjes en kerstdecoraties voor mijn kamer te kopen . Ook ga ik er een kleine kerstboompje bijdoen . Voordat deze dingen gaan gebeuren moet ik wel eerst mijn kamer grondig opruimen en alles schoonmaken . Wat dachten jullie van een roomtoor als het af is ?

Wat vinden jullie leuk aan kerst ?
XxXBasak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...