zaterdag 24 januari 2015

Action Parfum Review : Lovely Rose & Intense


Hallo, ik ben gastblogger Nathalie.
Iedereen heeft wel parfum in zijn/haar kast staan. Ik ook en ook hele goedkope: Action parfum. 
Voor 2 of 3 euro heb je al één flesje parfum. Zelf vind ik dit heel handig als je parfum op is en je zakgeld is bijna op of je hebt een verjaardag en je mag niet zoveel uitgeven. 
Dan is parfum bij de Action toch het beste. Ook zie ik daar parfum staan die bij een drogisterij €15,00 kost. Bij de Action kosten ze €5,00. 



Lovely Rose
Ik heb ook parfum van de Action gekregen. Dit is Lovely Rose. Hij ruikt echt heel lekker. De geur is wel sterk, maar dat is zo’n luchtje waar je van moet houden. 
Ik vind hem persoonlijk wel heel lekker. Ik doe hem niet zoveel op, want de geur is best sterk. Kies dus gewoon één plek uit waar je het wilt spuiten of doe overal heel klein beetje op. De spuitdop is hetzelfde als alle andere parfums. Het parfum kostte maar €1,69 voor 100 milliliter. Hoe goedkoop wil je het hebben?!                           

Zelf vind ik de kwaliteit van het flesje ook heel goed en ik vind het fijn dat je in de winkel zelf de geurtjes mag uitproberen. Bij bijvoorbeeld Kruidvat en Trekpleister moet je het vragen, maar dat komt ook doordat het ook duurdere prijzen zijn. Dus de Action is super handig!!
Het flesje is licht roze en is doorzichtig mat gemaakt. Dit geeft een chique uitstraling. De dop is ook heel chique en is knal donker roze. Dit stemt mooi af op het licht roze. Er zit 100 milliliter in voor €1,69. Dat is echt spotgoedkoop. De geur is sterk maar een beetje verfijnd. Hierdoor ruik je bij elke gelegenheid lekker. Ik zou voor een verjaardag, van een meisje bijvoorbeeld ,dit parfum kopen of als je een vriendinnenavond hebt, dan geef je die aan je vriendinnen.  Een echt meidenparfum is het!


Intense
Maar wil je een iets minder sterker geur en iets minder qua inhoud? Dan kun je Intense kopen. Deze kost €1,49. Ik hem gekocht, want ik had nog geld over toen ik een parfum ging kopen voor mijn moeder. Deze parfum behoort bij mijn lijstje van Action parfum op de 1ste plek van de geurtjes. Deze geur is niet te heftig maar ook niet slap. Hij is echt heel lekker. Er zit 50 milliliter in .Dat is de helft minder dan Lovely Rose. Wat ik wel minder vind aan dit geurtje, is dat hij wel snel leeg gaat ,omdat er niet zoveel in zit. Als je een keer spuit, zit er al een stukje minder in het flesje. Maar qua geur zou ik hem zeker aanraden!

Het flesje is heel simpel doorzichtig en de dop is paars. Soms kijk ik hoe het flesje eruit ziet, maar het kan zijn dat de geur verschrikkelijk is. Dus daarom koop ik alleen het geurtje als hij lekker ruikt.
Ook zou ik deze geven als ik naar een verjaardag ga of als ik naar een vriendinnenavond ga. 
Deze is 10 cent goedkoper, maar heeft minder inhoud dan Lovely Rose .Dus als je goed kijkt dan is Lovely Rose veel goedkoper als je op de inhoud let.
Dus als je een goedkoop geurtje wilt kopen, doe dat zeker bij de Action!


XxX Nathalie


Wil je ook gastblogger zijn op deze blog? Stuur dan een mailtje naar dit e-mail adres: xEuphoriaX@live.nl

1 opmerking:

  1. Deze parfum lovely rose wil ik kopen zegt linda Vrenken die van mij is op

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...