zondag 10 november 2013

Blog Update #1


















Als eerste bied ik mijn excuses aan omdat ik de laatste tijd niet meer zoveel artikelen online zet.
Dat komt omdat ik het super druk had met school en daarom had ik er gewoon geen tijd voor .

Elke week op dinsdag en op zondag was de bedoeling dat ik er nieuwe artikelen op mijn blog zette, 
maar omdat ik het dus druk heb met school gaat dat nogal moeilijk.
Daarom denk ik dat ik toch weer terugdraai naar 1 artikel per week.
Vanaf nu komt er dus elke ZONDAG een nieuwe artikel online.
En als ik het die zondag niet red dan komt er de geen artikel. 


Dit was even een hele korte maar een belangrijke artikel !
Volg deze blog ook even op Facebook ---->>KLIK HIER<<----

XxXBasak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...