zondag 23 juni 2013

Pakketje Skinpharma.nl






Hallo iedereen,

Omdat ik ging samenwerken met Skinpharma, kreeg ik een heel leuk pakketje thuis opgestuurd.
Skinpharma is de grootste online apotheek cosmetica winkel van Nederland met ongeveer 1100 producten van meer dan 40 bekende merken.


Skinpharma is algemeen online winkel van Vichy, La Roche-Posay, Eucerin, Biodermal, Caudalie, Beaute Pacifique en Roger et Gallet.
Er is een fantastisch assortiment producten op de site verkrijgbaar.
Elke dag wordt het assortiment vernieuwd. Skinpharma heeft vele goede beoordelingen op Trustpilot.

Dit kwam allemaal uit het pakketje die ik heb ontvangen















Een briefje .



















Ik heb 8 hele leuke samples van Vichy, La Roche-Posay, Eucerin ontvangen om uit te proberen.
5 van Vichy, 2 van La Roche-Posay, 1 van Eucerin.
De komende week/weken ga ik ze uitproberen en van ieder lijn een review over schrijven.















Ik bedank Skinpharma voor het leuke pakketje.

XxXBasak


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...