vrijdag 30 augustus 2013

Back to school - kaften

Kaften is een van de dingen waar ik niet van houd aan het begin van de schooljaar.
Omdat je heel veel boeken moet kaften verveel je je na een tijdje.



Je ontwerpt de kaft van je boeken.
Kaftpapier is er in allerlei soorten en maten.
Er is dure en goedkope kaftpapier.
Ik vind dat de kwaliteit gewoon hetzelfde is.














Mijn kaftpapier is van de action voor ongeveer 50 cent .
Ik hoef niet van zulke dure kaftpapier van bijvoorbeeld Blond Amsterdam of Paul Frank .
Het is toch maar voor een jaartje en dat gooi je dat weg .
Voor heel goedkoop kun je dus hele leuke kaftpapier halen.
Mijn kleurenthema is roze/wit en panterprint .
Ik vond dat wel een leuke combi .

Wat voor kaftpapier hebben jullie ?
Laat het weten in de reacties
XxXBasak

1 opmerking:

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...