maandag 2 september 2013

TicTac mini



















Hebben jullie wel eens gehoord van mini Tictac ?
Voordat ik hem kocht wist ik niet eens dat hij bestond.
Toen ik hem zag wilde ik hem meteen kopen .
Benieuwd ? Lees snel verder .















Ik heb deze tictac gekocht voor € 6,00.

Er zitten 60 mini's in met 4 verschillende smaken :

acerola-mint, mint, spearmint en orange .

Ik vind ze allemaal heel erg lekker maar mijn favoriet is toch 

wel acerola-mint.

Deze mini-tictac heb ik gekocht in SloveniĆ«, maar hij is vast 

wel verkrijgbaar op internet.



Binnenkort ga ik regenboog cupcakes maken, 

zouden jullie het leuk vinden om het te zien in een 

artikel? Laat het me horen in de reacties.

XxXBasak





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...