zondag 13 oktober 2013

Tip- met vaseline














Met vaseline kun je veel dingen doen.
Wat dacht je bijvoorbeeld van lippenbalsem maken.
Daar hebben jullie vast wel veel dingen over gehoord.
Maar wist je ook dat vaseline een perfect middel is om je wimpers voller te maken en te laten groeien ?
Lees snel verder >>


Het is nog niet bewezen dat vaseline je wimpers laat groeien.
Maar als je vaseline aanbrengt dan is het wel waar dat je wimpers er verzorgd uitzien.
Dat komt doordat veel mensen hele droge wimpers hebben, en als je dan vaseline aanbrengt worden ze vettiger waardoor ze mooi glanzen.
Zelf heb ik het ook geprobeerd voor ongeveer 3 weken en ik zie zeker verschil.
Een paar wimpers van mij waren gebroken en nu zijn ze er weer aangegroeit.
Ook heb ik nu vollere onderwimpers.
Voor mij is het een feit dan je wimpers door vaseline groeien en voller worden.














Natuurlijk ligt het ook aan hoe je wimpers zijn.
Dit lukt bijvoorbeeld niet bij ieder wimpersoort.
Ga jij dit ook proberen of heb je dit al eerder geprobeerd ?
Laat het weten in de reacties, vergeet ook de resultaat er niet bij te zetten !

XxXBasak






1 opmerking:

  1. Ja.
    Ook als je last hebt van wimpers die stukjes aanelkaar zijn door de mascara (als je snapt wat ik bedoel) is vaseline heel handig. Het zorgt ervoor dat de wimpers heel mooi en natuurlijk uit elkaar gaan staan.
    Vaseline is nu echt een van mijn MustHaves voor thuis.

    Xxx Cato ( ik heb je een keer gemaild enzo , bij je laatste filmpje over zelf een youtube kanaal maken, heb ik wat tips gebruikt maar dan voor een blog. Het had binnen een nacht 66 views en nu zijn het er 140.
    Dus super bedankt <3 )

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...