zondag 29 september 2013

Rainbow Cupcake














Een lange tijd geleden wilde ik graag regenboog cupcakes maken.
Dus daarom had ik 2 weken geleden cupcakes gemaakt en het leek me leuk om dat aan jullie te laten zien !

















Als eerste heb je wel deeg nodig.
Het deeg moet een lichte kleur hebben zodat er kleurstof bij toegevoegd word, dus zorg ervoor dat je een naturel basismix haalt.
Ik zelf gebruik er een van Dr.Oetker .
VERGEET TIJDENS DE VOORBEREIDINGEN DE OVEN NIET VOOR TE WARMEN !
















Als de deeg klaar is verdeel je ze over 6 bekers.
In ieder beker voeg je verschillende kleuren kleurstof toe.
De regenboog heeft 7 kleuren maar ik neem 6 kleuren omdat het anders niet uitkwam.
Daarna verdeel je de vormen over het blad .
Als je dat gedaan hebt doe je van iedere kleur een halve eetlepel in de vormen .
Doe het in de kleurenvolgorde van de regenboog.
Nadat je klaar bent doe je je cupcakes de oven in.
De oven moet op 200 graden staan en de cupcakes moeten er 20 minuten bakken.
Daarna heb je hele mooie en superlekkere cupcakes.
Hier zie je hoe ik het gekleurde deeg verdeel  .













Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en hier wat aan hebben gehad .
Als je ook cupcakes hebt gemaakt of gaat maken, vergeet dan niet om een foto op te sturen naar mijn mail-adres : xEuphoriaX@live.nl .
Vind je deze food-artikel leuk en vind je dat ik dat vaker moet doen?
Laat je mening achter in de reacties .

XxXBasak 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...