maandag 17 maart 2014

Review producten : Mineralissima

Zoals jullie al weten had ik een pakketje opgestuurd gekregen van Mineralissima .
Mineralissima is een webshop die alleen maar minerale makeup verkoopt voor een betaalbare prijs .
Er worden allerlei soorten makeup verkocht in 'poedervorm', maar ook minerale lipglossjes !
Ik heb samples gekregen, maar als je besteld krijg je ze in grotere potjes . 
Ben je benieuwd naar de producten ? Lees snel verder !




De producten die ik heb ontvangen :
-Oogschaduw Mellow
-Oogschaduw Nutmeg
-Oogschaduw Feather
-Chiffon Finish
-Foundation 3.0 Medium Warm
-Glow Shimmer
-Flirt Blusher







Chiffon Finish :
Dit is een hele fijne compact powder. Hij korrelt haast niet en hij is vrij dun . Ik vind ook dat hij erg standaart  is zoals andere compact powders .


Foundation 3.0 Medium Warm  :
Deze foundation is ook vrij dun en daarom is hij ook wel fijn in gebruik .Jammer dat hij iets te donker is voor mijn huidskleur, vandaar dat het ook een nadeel is als je foundation via internet bestelt. Dan heb je namelijk veel kans dat het niet precies de kleur is als op de afbeeldingen .




Glow Shimmer :
Wat een mooie shimmer ! Prachtig om over je blush heen te doen, ook is hij meer geschikt voor 's avonds omdat hij nogal donker is .


Flirt Blusher :
Deze blush zit erg aan de peachy en roze kant wat ik persoonlijk erg mooi vind . Hij is draagbaar bij bijna elke look, vooral omdat hij niet té extreem is . Zeker een aanrader!




En tot slot de oogschaduws . Ik was erg verbaast toen ik ze ging swatchen, want ik had het echt niet zo mooi verwacht !


Mellow eyeshadow :
Dit is een mooie donkere kleur, erg geschikt om nude makeup looks, toch een beetje dat 'glitter/shimmer-effect' te geven .


Nutmeg eyeshadow :
Deze oogschaduw zit erg aan de warme kant . Het is heel erg mooi om deze oogschaduw te gebruiken bij bijvoorbeeld een warme lippenstift .


Feather eyeshadow : 
Hier zitten hele mooie shimmers in . Leuk om als basis te gebruiken als een metallic ooglook wilt creëren .



Ik ben erg onder de indruk van minerale makeup . Als je 

meer informatie over de producten en de prijzen wilt 

weten, surf dan snel naar Mineralissama.nl  .

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad.


XXXBasak

1 opmerking:

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...