zondag 13 april 2014

WINACTIE (open) !

Een dag geleden heb ik een winactie online geplaatst en er zijn nu al veel mensen die meedoen .




Wat moet je doen om te winnen ?

1. Je moet geabonneerd zijn op mijn kanaal (dit wordt gecontroleerd ! )   https://www.youtube.com/user/With14Love

2. Deze video liken (en delen op social media )

3. Je e-mail adres of iets waar ik je mee kan bereiken in de reacties plaatsen .

4. Een comment achterlaten op deze vraag: ''Wat houd het woord BEAUTY in volgens jouw mening ? ''  (maak een mooi lang verhaal wat jij denkt dat beauty inhoud en wat de betekenis van beauty is volgens jou . (jouw mening!)

Ik ga niet loten maar de meest originele reactie ( maak er een lange reactie van om meer kans te krijgen om te winnen ), wint het pakketje !

Om 10 mei ga ik het winnaar mailen.

De volgende winactie word gehouden bij de 1000 abonnees, misschien wel eerder ?!

De reden waarom ik niet ga loten is omdat ik dat nogal oneerlijk vind over de rest .
Om iets te winnen moet je er ook echt iets voor doen ! Dus vandaar een vraag die ik zelf heb bedacht .

Ik hoop dat jullie mee gaan doen met de winactie, je mag onder deze artikel een comment plaatsen maar ook op mijn youtubekanaal als je meedoet :)

Byee xxBaĊŸak



2 opmerkingen:

  1. Mijn reactie staat al onder de video! Hope You Like it :D

    xxx Catoo . (ik denk dat mn gebruikersnaam op yt dan Beauty Box is, DENK IK! )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk , ik doe mee !

    Fantatoure338@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...