woensdag 13 april 2016

Tips om de meivakantie door te komen

Het is bijna zover.. MEIVAKANTIE! Weten jullie al wat je gaat doen in de vakantie?

Ik in ieder geval nog niet. Meestal ga ik op vakantie in de zomervakantie en blijf ik deze vakantie thuis of gaan we een paar dagen weg. Ik geef jullie een aantal tips om deze vakantie door te komen.



1.     Je kunt af en toe met je vrienden afspreken om iets leuks te doen. Ga bijvoorbeeld een terrasje pakken, nu het toch zo mooi weer wordt.

2.     Ga eens eens de do-it-yourself uitproberen die je altijd al een keertje wilde doen! Op mijn YouTubekanaal ‘WithLove’ kun je er genoeg vinden.

3.     De meeste mensen gaan in de zomervakantie echt vakantie vieren. Het is natuurlijk ook leuk als je in de meivakantie weg gaat. Vraag aan jouw ouders of zij een weekendje hebben om iets leuks te doen. Je kunt bijvoorbeeld gaan kamperen met je ouders. Op Lux-camp.nl kun je een leuk weekendje boeken en een camping huren. Je hebt dus heel veel keus, veel campings. Het is nog leuker als je samen met je vrienden mag kamperen. Op de site hebben ze een heel groot aanbod. Neem eens een kijkje zou ik zeggen! --> http://www.lux-camp.nl

4.     Ga je kamer opruimen! Groot kans dat je iets tegenkomt, dat je al een tijdje kwijt was. Met muziek is kamer opruimen minder erg dan je denkt.

5.     Begin een blog. Als je echt niks te doen hebt, is het misschien leuk om een blog te beginnen. Heb jij een hart voor makeup of een bepaalde sport? Dan is bloggen zeker iets voor jou.

Dit waren al mijn tips om de meivakantie door te komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan gehad. Liefs, Basak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...