dinsdag 31 mei 2016

Mijn boek: 'Ciara's Life'

 
Meer dan een jaar geleden had ik een artikel gemaakt over dat ik een boek wil gaan schrijven. Na het noteren van heel wat ideetjes, heb ik besloten om er maar eens echt mee te beginnen. Mijn boek heet 'Ciara's Life. Lees snel verder voor meer->

Ik ben dus eindelijk begonnen met het schrijven van het boek. Dit boek gaat over het leven van een 16-jarig meisje. Tot nu toe heb ik al 2 hoofdstukken af. Die kun je al lezen! Elke week komen er ongeveer 2 hoofdstukken bij. Ik heb dit boek geschreven op Wattpad, als tip van een van mijn lezers. Als je mij volgt op Wattpad, dan krijg je een melding als er een nieuw hoofdstuk van mijn boek online staat.

Link naar het eerste hoofdstuk van mijn boek, 'Ciara's Life': https://www.wattpad.com/264320714-ciara%27s-life-nl-meisje-in-een-jongensklas
 
Wat vinden jullie ervan? Heb jij nog ideeen die ik kan gebruiken om te schrijven in het boek? Laat me het weten in de reacties!

Liefs, Basak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...