dinsdag 5 december 2017

Bloggers gezocht !


Afbeeldingsresultaat voor beauty blog

















Zoals jullie weten ben ik terug van weggeweest. Om regelmatig een blogpost online te zetten, zoek ik gastbloggers die wekelijks of om de week een blogpost kunnen schrijven. Het lijkt mij heel erg leuk om ook andere bloggers dan ik zelf te hebben op mijn blog.
Hier moet je aan voldoen:

Het belangrijkst vind ik zelf dat je een goede schrijfstijl moet hebben en leuke artikels kan schrijven.
Ik heb geen leeftijdsgrens waar je aan moet voldoen, omdat ik graag bloggers wil hebben van elk leeftijdscategorie. De onderwerpen mogen over van alles gaan: beauty, fashion en lifestyle. Dus wees daar heel creatief in!

Houd je van schrijven en lijkt het je leuk om wekelijks of om de week een blogpost te schrijven?
Stuur dan een artikel in naar YBNmusk@hotmail.com
Hieruit ga ik beoordelen of je mijn vaste blogger gaat worden en krijg je jouw eerste artikel op mijn blog verschijnen!
De deadline is 10 december. Heel veel succes meiden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...