dinsdag 5 december 2017

Youtube ideeën















Nu ik sinds kort weer ben begonnen met bloggen, lijkt het me ook leuk om weer eens af en toe een youtube video online te plaatsen. Ik ga het anders aanpakken. Wil je weten hoe? Lees dan snel verder!
Mijn content was best wel verschillend op mijn youtube kanaal. Ik ben ook van plan om dat zo te laten. Het enige waar ik iets aan wil veranderen is de manier hoe ik een video op ga nemen. Zo heb ik gemerkt dat ik echt uren werk aan een video. Zo besteed ik veel tijd aan het voorbereiden, opnemen en editen. Wat ik dus wil doen: minder beeldmateriaal opnemen, zodat ik minder editwerk werk. Ook ben ik van plan om met de camera van mijn mobiel op te nemen. In ieder geval worden mijn video's anders. 

Zoals jullie al weten, geef ik veel informatie in een video. Meestal doe ik dit met tips. Dit ga ik aanhouden, maar ik ga het over nog interessantere onderwerpen hebben. Zoals astraal reizen, mythes etc. Ook ben ik van plan om storytimes op te nemen.

Hebben jullie nog leuke ideeën voor mijn Youtubekanaal? Laat het me dan weten in de reacties!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...