maandag 29 juli 2013

Aankomende samenwerkingen, reviews en shoplogs

Hallo allemaal,

nogmaals sorry dat ik niet meer zo vaak artikelen online zet.
Dat  komt omdat ik met vakantie ben en daarom vaak geen internet heb.




Na de vakantie heb ik een lijst met dingen waar ik artikelen over ga schrijven.
Ik ga nog samenwerken met Skinpharma, Good 2 Get en Makeup-Bestellen dus daar kunnen jullie nog reviews van verwachten.
Ook heb ik nog geshopt, dus daar komen nog shoplogs van.
Van dingen zoals nagellak komt een review .

Binnenkort ga ik ook artikelen schrijven over recepten.
Waarom? Omdat eten/voedsel toch ook bij beauty hoort.

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat er in de vakantie minder artikels online komen.
XxXBasak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...