donderdag 18 juli 2013

GoldenRose Nagellak

Hallo allemaal,

vandaag heb ik een heleboel leuke nagellakjes gehaald in Turkije.
Daar komen allemaal nog een review van.
Als eerste heb ik een hele mooie turqoise kleurtje gehaald.
De kleuren van GoldenRose hebben geen namen maar nummers.
De nummer van deze nagellak is 245.









































Het lakje kost 1,40 lira.
Als ik het omreken in euro's dan kost het 0,56 cent.
Dat is best wel goedkoop voor zo'n goede merk.

Ik heb er niks over te zeggen.
Het is een mooie kleur met een goede kwaliteit.

De laatste 5 tot 6 weken kan ik helaas minder bloggen omdat ik op vakantie ben.
Toch probeer ik af en toe nog een artikel online te zetten.

XxXBaĊŸak




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...