dinsdag 2 juli 2013

Tan Lines- Tag

Hallo allemaal,

vandaag ga in de Tan Lines- Tag doen .
In deze tag ga ik 15 vragen beantwoorden over de zomer.
Ik zag de tag al veel op youtube langskomen dus ik wilde het graag ook doen.




1. Een huis aan het strand of een huis bij het meer?
Een huis aan het strand omdat ik niet echt van meren houd.

2. Favoriete zomerse haarstyle?
Gewoon een hoge staartje in, een vlecht, of je haren opgestoken.
In de zomer loop ik zelf bijna nooit met los haar rond omdat het heel warm is.

3. Word je bruin of verbrand je?

Ik word wel bruin maar als ik té lang in de zon lig dan verbrand ik wel.

4. Heb je ooit een henna tattoo gehad?

Ja 1 keertje.

5. Kampvuur of 's avonds zwemmen?

Een kampvuur is wel heel erg leuk met vrienden en zwemmen ook.
Dus als er een combinatie van zwemmen en kampvuur is, is dat wel leuker want ik kan niet kiezen haha.

6. Als je ergens heen mocht gaan in de zomer, waar zou je heen gaan?

Ik zou graag met mijn vrienden naar Amerika of Engeland willen,
want ik ben er nog nooit naartoe geweest en ik zou er ooit een keer naartoe willen.

7. Bikinis, tankinis of badpakken?
Bikinis.

8. Zomerse make-up musthave?

Alleen mascara is wel genoeg, niet te veel.

9. Hoe warm was het op de warmste dag tot nu toe bij jou?

In Turkije zo rond 45 graden.

10. Doe je aan sporten in de zomer?

Nee.

11. Heb je ooit een vakantie liefde gehad?

Nope.

12. Nummer 1 dat staat op de bucketlist voor de zomer?

Ik heb geen bucketlist .
Maar ik heb al veel leuke dingen gedaan .

13. Lang of kort haar tijdens de zomer?

Lang haar, ik houd niet echt van kort haar.

14. Draag je make-up als je naar het strand, zwembad of meer gaat?

Nee, ik draag sowieso nooit make-up . Heel soms wel .


15. Vervelendste zomer herinnering ?
Ik heb geen vervelende zomer herinnering.
De zomer is altijd leuk !

Dit was de tag.
Als je de tag wil overnemen mag het natuurlijk.
Heb je deze tag ook gedaan ? Zet je blog in de reacties.
Als je een vraag of een request hebt, kun je het me altijd stellen.
XxXBasak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...