maandag 1 september 2014

REVIEW Essence stay all day concealer & Catrice all matt plus shine control powder

Vandaag wil ik het hebben over de Catrice compactpowder en Essence concealer .
Essence en Catrice vind ik persoonlijk de meest fijne budget makeup merken die ik tot nu toe heb getest !
Ben je benieuwd naar mijn mening over de Essence stay all day concealer & Catrice all matt plus shine control powder ?
Lees dan snel verder ! -->



Bij deze review leek het mij wel leuk om deze beide makeup producten in één artikel te stoppen, om een betere mening te kunnen vormen.
De verpakkingen zien er niet slecht uit voor zulke budget producten.
Je ziet dat de Catrice compact powder in een transparant palletje zit, waardoor je de kleur goed kan zien.
Ook is er een print in gedrukt genaamt 'MATT', wat er super leuk en professioneel uitziet vind ik.
De Essence concealer vind ik er niet super bijzonder uitzien, maar ik vind het wel leuk dat ze de verpakking aantrekkelijker hebben gemaakt, door er een roze 'versiering' op te doen.









En nu zijn we natuurlijk benieuwd naar de inhoud van de producten...

Hier zie je me zonder concealer en andere makeup, zoals je ziet heb ik donkere kringen onder mijn ogen.
Daarom vind ik het dus fijn om een concealer te gebruiken, dus het is ook belangrijk dat de concealer alles goed camoufleert.
Laten we eens uitzoeken of deze producten nou echt hun werk doen .


Aanbrengen van de Essence concealer gaat moeiteloos.
Het is best wel een dun product, niet al te dik.
Ik heb ook liever dat een concealer vloeibaar is, omdat je het dan makkelijk kan uitsmeren op de gewenste plekken, ookal is het een feit dat cream concealers meer dekkend is ...
Zelf vind ik wel dat hij niet al te dekkend is, maar hij heeft wel effect, je ziet wel een verschil .
Nadat je de compact powder aanbrengt, heb ik wel opgemerkt dat de wallen onder mijn ogen goed zijn gecamoufleert !
De compact powder vind ik ook een prima product, omdat hij heel soepel aan te brengen is.
Dat komt onder andere omdat het een fijn en licht poeder is.
De concealer en poeder maakt alles compleet !
Hieronder zie je me alleen met de concealer en de poeder.



Om te zien hoe de concealer en poeder staat bij een makeup look, heb ik tot slot ook mascara en oogpotlood opgedaan om alles compleet te maken.
Ook om het eindresultaat beter te kunnen beoordelen.


De prijzen zijn als volgt :
Essence stay all day concealer                      2,59
Catrice all matt plus shine control powder    3,59

Zelf vind ik dit hele goede producten die goed hun werk doen.
Voor deze prijs is hij ook echt een aanrader, ik zou hem zeker niet laten liggen in de winkel als je hier opzoek naar bent !
Het heeft een verrassende eindresultaat!

Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden en dat jullie hier iets aan hebben gehad.

Liefs, Başak <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...