dinsdag 11 juni 2013

ColorMagic Eye Shadow review


Hallo iedereen,

eergisteren ben ik naar de Action geweest.
Het is en blijft een leuke winkel.
Daar zag ik oogschaduw paletjes voor maar 0.49 cent per stuk.
Er zitten 10 kleuren in en één palet,
omdat ik niet kon kiezen heb ik de warme en koude tinten meegenomen om ze allebei eens uit te proberen.


Zo ziet het eruit. De bovenste zijn de koude kleuren,
en de onderste zijn de warme kleuren.
Koude kleuren
Laten we beginnen met de koude kleuren.
De koude kleuren zien er op zich heel erg mooi uit,
maar de bruintinten zie je niet zo goed als je het op je ooglid aanbrengt.
De bruine kleuren die lijken in het doosje nog donker maar als je het dus aanbrengt ziet het er heel licht uit.
Dat vind ik wel jammer.
De blauwe kleuren zijn heel erg leuk en ook meteen zichtbaar als je het aanbrengt.

Warme kleuren
De warme kleuren vind ik wel wat mooier dan de koude kleuren.
Ik vind vooral de groene kleuren heel erg mooi.
Van het paars/roze had ik wel gedacht dat het wat donkerder zou zijn.
Voor de rest zitten er hele leuke tinten bij.

Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden en genoeg hebben gehad aan dit informatie.
check ook de lipgloss   en parfum van de Action .
Vergeet niet dat de action GEEN topkwaliteit is.
Heb je nog een vraag, request of iets anders? 
Laat het weten in de reacties of via mijn mail xEuphoriaX@live.nl .

XxXBasak




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...