maandag 3 juni 2013

High Shine Lipgloss (MAX)


Hallo iedereen,

Laatst had ik een nieuwe lipgloss van de Action gekocht.
Hij kost 0,99 en dat vond ik niet duur dus ik wou hem graag uitproberen.
Er zitten 6 kleurtjes in.
Toen ik het uitprobeerde leek het meer als een lippenstift (vond ik).
Er zit niet super erge shine in maar de kleuren zijn heel mooi.
Als je deze op doet en nog een andere lipgloss erover heen
dan heeft het een veel mooier effect.
Het is ook heel goedkoop dus zoveel maakt het niet uit.
















Ik raad jullie zeker aan om dit uit te proberen maar
denk er wel aan dat het niet echt een lipgloss is.
Als je meer van shine houd zou ik ook nog
een transparant lipgloss erbij kopen (het is toch niet duur)
Ik hoop dat ik jullie voldoende informatie heb gegeven.

XxXBasak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...