vrijdag 28 juni 2013

Zomervakantie !!!

Hallo iedereen,

gisteren had ik mijn laatste dagje school.

De laatste 2 dagen hadden we sportdagen en dat was heel erg leuk !
Bij volleybal werden we bijna als laatste maar bij ons ging het niet om de punten maar de lol .
Ik heb nog niet officieel zomervakantie omdat ik mijn boeken nog moet inleveren en mijn rapport moet ophalen.
Mijn zusje moet nog een weekje naar school en dan gaan we op vakantie naar Turkije.
We gaan met de auto naar Turkije rijden en dat duurt ongeveer 3 dagen, maar ik vind het eigenlijk best wel leuk om dat je veel andere landen ziet.
We blijven er 7 weken.
In Turkije gaan we eerst naar een dorpje toe die dichtbij Denizli is.
Maar we gaan natuurlijk ook naar andere steden toe !
Het grootste deel van mijn familie woont in Turkije.
Ik zelf ben tweetalig, ik spreek Turks en Nederlands.












Op school ging het deze jaar heel goed.
Ik zit in de 2e klas vmbo-t/havo.
Om havo te halen moet ik maximaal 3 minpunten hebben en ik moet een 7 gemiddeld staan voor alles.
Nu sta ik 1 minpunt ( ik sta een 5 voor Duits -_-' ) en een 6,9 gemiddeld, dus dat betekend dat ik een bespreekgeval ben.
In het 2e en 3e kwartiel had ik al een voorlopig advies gekregen, eerst had ik een gemengd advies en in de 3e kwartiel een havo advies.
De leraren gaan binnenkort stemmen.
Op 1 juli word ik gebeld door mijn mentor en die verteld welke niveau voor mij geschikt is.
Ik vertrouw erop dat ik havo ga doen, althans dat hoop ik.
Jullie laat ik ook weten wat ik ga doen.

In de vakantie ga ik nog proberen of ik een paar artikels online te zetten.
Ik zit bomvol ideeën voor na de vakantie.
Waar gaan jullie heen in de zomervakantie ?
Laat het me weten in de reacties ! 
XxXBasak

1 opmerking:

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...