maandag 22 december 2014

Mijn Youtubekanaal bestaat al 1 jaar!

Ik had nooit gedacht dat ik zo ver zou komen. Dat ik het zo leuk zou vinden. Ik heb nu al vele dingen bereikt met mijn blog en Youtubekanaal. Zo heb ik met verschillende bedrijven samengewerkt, ben ik uitgenodigd op events en heb ik meer dan 90000 kijkers en meer dan 1000 volgers op mijn Youtubekanaal.
Ongeloofwaardig ...   Lees snel verder >

















Het is precies 1 jaar geleden dat ik een Youtubekanaal ben gestart. 22 december 2013, dat is ook op de verjaardag van mijn tante. Toen sloeg de eerste pagina van het boek om. Op het begin was ik al erg blij met 100 volgers. Dat was die tijd een mijlpaal voor mij. Ik kan nu niet geloven dat ik binnen 1 jaar 1640 volgers heb bereikt. Het neemt elke dag steeds meer toe. Ik kan het niet geloven, hoe leuk mensen mijn video's vinden.

Ik weet nog heel goed dat ik voor het eerst met een bedrijf samen ging werken. Ik vond het nog zo spannend, maar nu is het gewoon heel normaal voor mij. In de toekomst zullen er meerdere samenwerkingen aan bod komen. Voor mijn kijkers en lezers is het extra leuk, omdat ik dan wat duurdere dingen kan reviewen bijvoorbeeld. Zo kan ik ook winactie's organiseren van wat hogere bedragen, want ik kan ten slotte niet alles zelf betalen. Ik zou zelf ook graag met een youtuber samen willen werken, maar dan is het wat handiger als ik bij een netwerk zit, omdat je dan in contact komt met andere youtubers. Ik ben wel een aantal keren gevraagd om bij een netwerk aan te sluiten, maar dat zijn internationale netwerken. Ik wil juist bij een netwerk aansluiten die in Nederland zit of zelfs een Europese.

De reacties van mijn lieve kijkers zijn zo leuk om te lezen. Ik lees en beantwoord alle reacties. Op het begin kreeg ik nogal wat haatreacties. Dat is bij elke youtuber het geval. Haatreacties doen mij helemaal niks, meestal lach ik zelfs zo erg, dat ik onderuit val van het lachen. Sommige mensen stoppen dan direct met video's maken. Dat vind ik pas erg. Je moet juist gewoon doorgaan met je passie en met wat je echt leuk vind. Niemand kan je tegenhouden. Op een dag zul je je doel bereiken!







Wat ik nog zo mooi vind aan Youtube, is dat mensen je heel erg bedanken, omdat ze dan heel veel aan je video hebben gehad. Dat vind ik zo mooi om te zien en ik word daar natuurlijk erg blij van. Hier doe ik het voor. Ik houd er van om te horen dat mensen mijn video's erg leuk vinden. Ik steek er ten slotte ook veel tijd in!

Een paar dagen geleden heb ik een video online gegooid waarbij ik vertelde dat ik binnenkort een Q&A ga doen en dat ik weer volop bezig ben met bloggen. Het is een feit dat ik mijn blog voor een tijdje opzij heb gezet. Ik miste het bloggen zo erg, dat ik er weer mee ben begonnen. Ik ga vanaf nu proberen om wekelijks artikelen te schrijven. Omdat ik niet altijd bezig kan met mijn blog, heb ik gastbloggers ingeschakeld. Er zijn nog plekken over voor gastbloggers. Dus voor geinteresseerden, mail mij dan even.

Ik ben gewoon zo blij met wat ik binnen slechts één jaartje bereikt heb. Ik kan mezelf een doorzetter noemen. Mijn doel is ook gewoon om mensen te laten inspireren. Het aantal volgers dat ik heb boeit me totaal niet. Al had ik bijvoorbeeld wat minder volgers, dat is mijn doel niet. Het enige wat ik wil is mensen tips meegeven,blij maken en gewoon om ze te inspireren. Ik wil laten zien dat iedereen het waard is.




Dit is mijn meest bekeken/bekendste video. Als jullie je afvragen hoe mijn Youtubekanaal heet? Dit is het linkje: https://www.youtube.com/user/With14Love

Voor de rest wens ik jullie nog fijne kersttdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar. Voor eventuele vragen kunnen jullie hieronder reageren of je kunt mij een mailtje sturen: xEuphoriaX@live.nl .

Liefs,
Basak



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...