woensdag 24 december 2014

Review W7 Pallete In The Nude


Hallo, ik ben gastblogger Esmee. 
Vandaag wil ik het hebben over het W7 Palette in the Nude. 
Het is een goedkoop pallet en ziet er ook mooi uit. Het is een dupe van de Urban Decay Naked 3. 
Ben je benieuwd naar mijn mening over het W7 Pallet in the Nude? Lees dan snel verder!>




De verpakking van dit product vind ik al direct erg mooi. Het is een bronzen verpakking met gouden letters erop. Hierdoor vind ik het er al heel chique uitzien. Het pallet lijkt erg op het Naked 3 palette. Als je het pallet open doet, dan zitten er 12 kleuren in. Je ziet ook een kwastje met een sponsapplicator en aan de andere kant een gewoon zacht kwastje die ook fijn aan brengt.

Van links naar rechts: Angel – Venice – Marilyn – Copper Pot – Sun Kissed – Alice – Bad Manners – Coffee Cup - Mud Slide – Tokyo – Fashionista .

Ik heb de kleuren ook nog even voor jullie geswatcht. De eerste kleur ‘Latte’ kon je haast niet zien, dus die staat er ook niet bij helaas . De pigment van de kleuren zijn erg goed, maar de kleuren zijn wel erg brokkelig. Dat vind ik wel erg jammer. Voor de rest is het een aanrader!

De prijs is: €8,-
Te koop bij Op=Op

Liefs, Esmee


Wil je ook gastblogger zijn op deze blog? Stuur dan een mailtje naar dit e-mail adres: xEuphoriaX@live.nl

1 opmerking:

  1. Leuk artikel. Ik twijfel al heel lamg of ik het naked 3 pallet wil of deze.
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...