zaterdag 17 januari 2015

Ik Ga Een Boek Schrijven



De laatste tijd ben ik erachter gekomen dat ik het erg leuk vind om boeken te lezen.
Ik heb mijn ritme weer helemaal opgepakt. In de 1e en 2e klas las ik vooral veel boeken. 
Ik ging altijd naar de bibliotheek om boeken te lenen. Voor ik het wist had ik bijna alle boeken van de bibliotheek gelezen die geschikt was voor mijn leeftijd. Moet je nagaan hoeveel boeken dat zijn! Nu ben ik dus weer volop bezig met het lezen van boeken. 
Boeken die mij vooral inspireren, zijn boeken van de genre waargebeurd. 
Boeken die over het leven van iemand gaat vind ik erg inspirerend.
Denk hierbij bijvoorbeeld aan het boek van Mascha. Zelf wil ik mijn ervaringen delen over vriendschap. Omdat ik schrijven erg leuk vind, ben ik van plan om een eigen boek te schrijven. 
Lees snel verder!>
Zelf heb ik vrijwel allerlei soorten vrienden gehad. Ik heb er ook veel van geleerd. 
Met het boek die ik ga schijven wil ik graag mijn ervaringen met jullie delen over vriendschap, wat vriendschap voor mij betekend en wat het nou eigenlijk is. 
Het wordt natuurlijk niet echt een tastbaar boek, maar een digitale. Op het begin ga ik een heel schrift volschrijven. Dat ga ik vervolgens typen op de computer. 
Er komen ook stukjes in van mijn dagboek bijvoorbeeld. Er staat ook iets in over soorten vrienden etc.. Kortom ik heb veel ideeen! 



Ik weet nog niet of er een bijdrage aan geleverd moet worden als je het 'boek' wilt kopen, maar dat vogel ik later nog allemaal uit! Natuurlijk laat ik het ook wel weten wat er uit is gekomen. 
Zelf weet ik trouwens nog niet hoelang het gaat duren om dit boek te schrijven. 
Ik ga er van uit dat het best wel lang gaat duren. Misschien wel een half jaar tot een jaartje. 

Dit was eigenlijk alles wat ik wilde mededelen. Ik ga een boek schrijven over mijn ervaring op het gebied van vriendschap. Alles is georganiseerd bij mijzelf. Wat vinden jullie ervan? Weet jij misschien een titel die bij het boek past? Heb jij nog ideeen die ik kan gebruiken om te schrijven in het boek? Laat me het weten in de reacties!

Liefs,
Basak

1 opmerking:

  1. Veel succes met het schrijven van je boek! Ik heb nog een tip voor je voor t geval je t niet wist, je kunt je boek ook op Wattpad (een app) schrijven, t is helemaal gratis :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...