zondag 11 januari 2015

WINACTIE (open)

Laatst heb ik contact gehad met 2 verschillende bedrijven. Zij stemden in om een winactie te organiseren op mijn Youtubekanaal.
Ik mag 3 armbandjes van Good2Get.nl weggeven. Van het merk Kneipp mag ik een massagemilk en een sugar body scrub verloten.
Zou je deze dingen willen winnen? Lees dan snel verder  >>


Wat moet je doen om te kunnen winnen?

1. Abonneer op mijn Youtubekanaal, dit wordt gecontroleerd !
2. Doe een duimpje omhoog.
3. Schrijf in de reactie's ''ik doe mee''. + je e-mail adres !
4. Schrijf een leuke reactie en/ of je favoriete leuke quote. (Niet verplicht)
EXTRA om meer kans te maken:
5. Volg me op bloglovin' via mijn
blog. Withoutbeauty.blogspot.nl

De winactie eindigd op 14 FEBRUARI

Voor onduidelijkheden kun je het filmpje hieronder bekijken:

2 opmerkingen:

  1. Die dingen zou ik zeker willen winnen. Ik doe graag mee dus. Een leuk bericht c.q. quote weet ik zo snel even niet te verzinnen, helaas. Verder aan alles voldaan.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind jou videos zooo leuk een daarom heb ik deel genomen aan jou winactie ik hoop dat ik win dan word ik zo blij 😊

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...