vrijdag 2 januari 2015

Review W7 Pallet In The Buff

eW7 pallet In The Bufff




Hallo, ik ben gastblogger Nathalie. 
Vandaag gaan we het over het W7 pallet In The Buff hebben. Het pallet is gevarieerd in gebruik. Van dagelijks make-up tot smokey eyes. Hij is heel fijn in gebruik en de pigmentatie is heel goed. Je kunt het overal kopen. Ik heb het gekocht bij de OP=OP shop voor €8,00. Deze winkel heeft een budgetprijs voor iedereen. Hier was het pallet ook het goedkoopst van alle winkels waar ik binnen ben geweest. Het is trouwens een dupe van de Urban Decay Naked 2 Pallet. Benieuwd naar mijn mening? Lees snel verder > ..



De kleuren zijn aardetinten die mooi bij je huid past. De kleuren zijn niet te fel, maar mooi tegelijk, zodat je niet een gekke ooglook creëert. Ik vind het ook heel leuk dat alle kleuren een naam hebben die passen bij het pallet.








Alle kleuren in het pallet hebben allemaal een naam. De namen passen ook goed bij de kleuren.  
De kleuren zijn van links naar rechts: Buff-Camel-Sand-Dust-Chocolate-Topaz-Earth-Storm-Silk-Wave-Thunder-Onyx
Hieronder zie je de swatches op volgorde net zoals de namen hierboven.


Hier zie de swatches van het W7 pallet In The Buff.  De eerste kleur Buff is heel licht en niet goed gepigmenteerd. Dat vind ik heel jammer, maar de andere kleuren zijn wel heel goed gepigmenteerd. De kleur Buff vind je links voor Camel, de gouden glitterige kleur. De kleuren met glitters vind ik het mooist, want die springen er echt uit.  De pigmentatie vind ik echt heel goed voor zo’n goedkope prijs. Het is ook een voordeel dat je een dupe van het Urban Decay Naked 2 Pallet hebt voor zo goedkoop!

Liefs, Nathalie <3


Wil je ook gastblogger zijn op deze blog? Stuur dan een mailtje naar dit e-mail adres: xEuphoriaX@live.nl

1 opmerking:

  1. Leuk artikel :)

    Die kerstboom hier rechts onderin is echt heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je leuke berichtje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...